16 Ιουλ 2020

Πλατανόσπιτο


Απόψε θα κοιμηθώ στο καινούριο μου σπίτι. Ξύλα, καρφιά, σχοινιά, ευάερο, δροσερό, καλοκαιρινό. Με σεβασμό στο περιβάλλον, ούτε ένα κλωνάρι δεν έκοψα. Με βόλεψε ο πλάτανος. Το δικό μου πλατανόσπιτο είναι μικρό, αλλά χώρεσε όλες τις σκέψεις μου. Ανεβαίνω και κατεβαίνω μ' ένα χοντρό σκοινί πέντε μέτρων. Η θέα είναι απίθανη, βλέπω όλο το χωράφι. Το στρώμα είναι ανατομικό, φτιαγμένο με φτέρες, για φως το φεγγάρι. Οδός χωραφιών, αριθμός 0, στη μέση του Θεσσαλικού κάμπου, η διέυθυνση. Αν θες έλα να με βρεις, εύκολο είναι. Ο πρώτος επισκέπτης ήταν μια αλεπού. Γίναμε φίλοι, ίσως γιατί δεν έχω κότες.
Οι διακοπές άρχισαν, θέλω όταν έρθεις μια χάρη. Φέρε μου το μαγικό ραβδί, οι δουλειές στο χωράφι δεν σταματάνε ποτέ. Ούτε στις διακοπές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου