24 Ιαν 2021

Της Κυριακής τ' απόγευμσ

Ήσυχα είναι εδώ, λίγο πιο πέρα μαλώνουν για τα οφθαλμοφανή, τα κάνουν δυσδιάκριτα λες και είναι τα κανάλια της δεξιάς. Πήγα κοντά τους, τι μαλώνετε ωρέ;  Ο ένας έλεγε πως του έκοψε το μέρισμα και τη σύνταξη του πάσχα, ο άλλος πως του μείωσε τον ενφια πενήντα ευρώ. Εντάξει πάτσι είστε, πήρε έδωσε, σας μπέρδεψε, να του τα πείτε στις εκλογές.  Τρόμαξα να τους ηρεμήσω, οπαδόςτου Πλεύρη, του Βορίδη και του Άδωνη ο ένας, Καραμανλικός έλεγε ο άλλος, έτρωγε παιδάκια με τον τζιούνορ φαίνεται. Άνθρωποι φτωχοί, απλοί, ο ένας "εγώ είμαι της εκκλησίας, δεν λέω ψέματα εγώ". Τότε τι πας και εξομολογείσαι κάθε λίγο, ο άλλος. Ε εμείς οι δεξιοί έτσι μάθαμε, δεν λέω πως δεν έκλεψα, άμα δεν κλέψεις δεν γίνεσαι.

Ηρεμήστε κι οι δυό και σκάψτε, εγώ, άντε μη φωνάξω τον Μπογδάνο να σας εξηγήσει. Ποιόν αυτόν τον φασίστα, ο καραμανλικός. Άντε ρε χάσου, ο άλλος, τόσοι νεοδημοκράτες κρέμονται απ' τα χείλη του. Κι άλλοι τόσοι απ' του Ρέμου τα μπουζούκια, εγώ. Το έριξα στη πλάκα να ηρεμήσουν, εξ' άλλου άργησα να καταλάβω, πως οι συζητήσεις με ανθρώπους που βαφτίζουν το κρέας ψάρι για να πουν πως νηστεύουν, είναι ανώφελες και τοξικές. Βέβαια καταφέρουν να επιβάλλουν το τίποτα σε ένα λαό ή μάλλον στο μισό λαό που πάει στις κάλπες. Πληρώνουν και εξαγοράζουν. Κι αυτό το λένε Δημοκρατία. Μας εξέλεξε ο λαός, αποφασίζομεν και διατάζουμε τώρα, ας είναι ουσιαστικά μια μικρή ολιγαρχία, από μπαμπά στο γυιό και όλα ρημαδιό.

Δεν ξέρω αν σας έτυχε και σας, εγώ δεν ξαναμπερδεύομαι να ξεχωρίσω δυό δεξιούς που μαλώνουν. Άστους να σκοτωθούν, οι ιδιωτικές κλινικές τους πως θα ζήσουν;

Γιαυτό σας είπα απ' την αρχή, είναι ήρεμα απόψε, όπως κάθε Κυριακή απόγευμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου