5 Ιουλ 2014

Αυτό το ποίημα δεν τελειώνει ποτέ


Θα γράψω ένα ποίημα
Που θα υμνεί τον έρωτα και τη φύση
Τα δέντρα και τα πουλιά
Το νερό και τα απότιστα λουλούδια
Τη γέννα και το θάνατο
Θα γράψω ένα μισοτελειωμένο ποίημα
Αφού ποτέ δεν έμαθα να γράφω ποιήματα
Ο λόκληρα
Με αρχή, μέση και τέλος
Όλα μισά στη ζωή μου
Ο πρώτος έρωτας
Ο πρώτος θάνατος
Καλύτερα να πέθαινα στο πρώτο απύθμενο φιλί
Στην πρώτη εκείνη αστραπή
Όταν λαμπάδιασε το σώμα μου, τότε που κάηκε το μυαλό μου
Αιχμάλωτος πολέμου, μάτια κλειστά στη φυλακή
Καταραμένος να αναζητώ μια χαραμάδα φως
Να δραπετεύω σε μια άλλη χώρα. Ανύπαρκτη
Άλλους ποιητές να διαβάσω, να νοσταλγήσω τους δικούς μας
Και όταν όλους πια θα καταλάβω, σαν εμένα κι αυτοί
Κι εγώ σαν εκείνους
Λέω,
Όταν διαβάσω όλους τους ποιητές, θα γράψω ένα ποίημα
Θα επιστρέψω σαν τον Οδυσσέα, θα έχω γεράσει
Αλλά θα γράψω ένα ποίημα, που όμοιο του άλλο δεν θα είναι
Ένα δικό μου ποίημα, κατάδικό μου,
Κατάδικό Σου.

Θα γεφυρώσω τότε τη ζωή με τον θάνατο.

Κωστής Ταξιδεύων
4 Ιουλίου 2014


                          
                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου