28 Μαΐ 2021

Ένας θαλάσσιος ελέφαντας κόβει βόλτες το καταμεσήμερο

-Τριακόσια κιλά ευλογημένο και δεκατρείς ελιές ανάλατες Καλαμών.

Με κοίταξε χαμογελώντας. 

Συγγνώμη, η σκέψη μου έπαθε υπο-τροφία σήμερα ή μάλλον ατροφία, μπερδεύω το σωστό με το λάθος.  Βέβαια πάντα είχα το πρόβλημα, τελευταία επιδεινώθηκε. Πήγα στο γιατρό, η μόνη απάντηση ήταν να σταματήσω τις ειδήσεις! Μάτια, μάνδρες, πέτσες, δεκάωρα, κοτρώνες, πλαστικά κι αποκαίδια, η ρουτίνα του θανάτου, το εμπόριο της ελπίδας, μου διέλυσαν το στομάχι, πάρε μασώμενα λέει ο φίλος μου γιατρός, μηρυκαστικόν κατέληξα.

Ο ήλιος του μεσημεριού καίει, αναμασάω το παιχνιδι της ζωής, ο σκύλος μου κοιμάται, ο γεροπλάτανος αναρωτιέται τα χρόνια του. 

"Πολλά τα χρόνια μου, στάσιμα και κατακόρυφα, αφλόγιστα κι ανέραστα. Θεατής της ζωής των άλλων, ζωή είναι τούτη, ένα βήμα δεν μπόρεσα" 

Ο γεροπλάτανος χαρίζει τη σκιά γίνεται τραγούδι, ζηλεύει όμως τη λιγοστή των πουλιών ζωή. 

Ένα παγόβουνο αποκόπτεται, κόβει βόλτες στους ωκεανούς. Ο θαλάσσιος ελέφαντας πάει εκδρομή. Η γη φλέγεται, ο γεροπλάτανος πέφτει νεκρός. 

-Τριακόσια γραμμάρια ευλογημένο, σε λεπτές διάφανες φέτες. Και μισό κιλό ελιές Καλαμών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου