23 Μαΐ 2021

Ευχαριστώ

Εμένα οι φίλοι μου είναι σαίτες που υφαίνουν τα όνειρα, πλέκουν βελούδινες σκέψεις πάνω στα μαλλιά μου

Οι φίλοι μου είναι κοχύλια στο γιαλό, τις νύχτες γίνονται αστέρια μες στο σκοτάδι μου

Καράβια πάνω στον Όλυμπο, δάση μέσα στη θάλασσα, είναι οι φίλοι μου

Τρυφερά πράσινα φύλλα πάνω στα κλήματα, πανύψηλα δέντρα φτάνουν στον ουρανό

Οι φίλοι μου είναι καθαρά ποτάμια, ψηλά βουνά, απάτητα κάστρα

Είμαι μια μικρή βάρκα, είναι τα κουπιά μου, είμαι ένα φτερό στο κορμί τους

Πουλιά που κελαηδούν γλυκά τον πόνο μου είναι οι φίλοι μου, ανασαίνω το όνομά τους

Οι φίλοι μου είναι τα βιβλία που διάβασα, τα τραγούδια που άκουσα, τα λουλούδια που μύρισα, τα αδέσποτα ζώα που χάιδεψα, οι φίλοι μου είναι κόκκινες φράουλες του Μάη

Οι ψίθυροι της αγάπης, η γαλήνη της ειρήνης, το αεράκι της ελευθερίας, το δάκρυ της συγκίνησης  οι φίλοι μου

Όλος ο κόσμος, Ένα ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου