26 Νοε 2020

Ρούτερ

Μετά τις πλημμύρες δεν έχω καλό ιντερνετ. Περιμένω τα διακόσια ευρώ του χριστουγεννιάτικου μποναμά να πάρω ένα καινούριο ρούτερ. Ευτυχώς που το εγγυημένο εισόδημα είναι εγγυημένο και ζω άνετα. Καπάκι τώρα και άλλα διακόσια, είμαι έτοιμος να τα ρίξω στην αγορά. Κάνω μια σχετική έρευνα από τώρα. Βρίσκω από είκοσι μέχρι πενήντα ευρώ.  Δεν είναι εύκολο να αποφασίσω.   Αν πάρω με είκοσι ευρώ, μου περισσεύουν άλλα τριάντα, με είκοσι επτά παίρνω οξύμετρο, το οξυγόνο  και τα μάτια μας, εδώ που φτάσαμε. Μου περισσεύουν και τρία ευρώ για έναν καφέ στο πλαστικό, οι γιορτές δικαιολογούν τη σπατάλη. Θα είναι καλό όμως το φτηνό ρούτερ, με τα πενήντα είναι τούρμπο. Έχω καιρό ακόμα να αποφασίσω. Σκέφτομαι τον Πρωθυπουργό που άμεσα έπρεπε να αποφασίσει, ούτε ένα ρούτερ δεν βρήκε, ήταν που έπρεπε να κλείσει το πρώτο ραντεβού με τον Τράμπ. Στο κάτω κάτω εγώ δεν έχω ραντεβού, με την Μαρία της πετάω χαλικάκια στο παράθυρο.  Θα κάνω βέβαια μια προσπάθεια μήπως το πάρω δώρο απο καμιά εταιρεία, τα χριστούγεννα δεν χρειάζεται να είσαι πρωθυπουργός να σου κάνουν δώρο. Ότι και να γίνει το ρούτερ σήμερα είναι προτεραιότητα, μετά τα φάρμακα. Καλό βέβαια είναι να προσέχουμε, γιατί άμα αρχίσουμε τα φάρμακα κάποια μέρα θα πεθάνουμε. Όπως ακριβώς με τις ΜΕΘ. Όσοι μπαίνουν πεθαίνουν, καλύτερα να μην είχαμε.

Μια μέλισσα βουίζει πάνω μου, ηλιόλουστη μέρα του Νοέμβρη, που πήγαν όλα τα σύννεφα, χτες δεν χώραγαν στο ουρανό. Διώχνω μακριά τη μέλισσα, απόσταση και ατομική ευθύνη, αν με τσιμπήσει νοσοκομείο δεν έχει, θα πεθάνω, είμαι αλλεργικός. Η αλλεργία μου δεν ανιχνεύεται, τόσες εξετάσεις αίματος και ούρων κι όλες τέλειες.

Η πιο δύσκολη αρρώστια η αλλεργία, με το ρούτερ κάτι θα γίνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου