14 Οκτ 2020

Σ' ευχαριστώ

Ονειρεύομαι τα δέντρα να μεγαλώνουν

Ακούω το χορτάρι να φυτρώνει

Άρωμα φρεσκοοργωμένου χώματος η ζωή μου

Παίζω με τον αέρα, τον ήλιο τη βροχή, αναπνέω μια σταγόνα νοσταλγίας, πετάω πάνω στα χρόνια που πέρασαν

Οι φίλοι μου θυμίζουν πως γιορτάζω σήμερα, εγώ ο μόνος ανάμεσα σε τόσους φίλους που δεν γνώρισα ποτέ, ίσως ξόδεψα τον χρόνο να μάθω εμένα που δεν έμαθα να ζω

Ανοίγω την καρδιά μου, ψάχνω λέξεις, εικόνες, μουσικές να τους χαρίσω, σπάω ένα ρόδι, κάνω μια ευχή

Φθινοπωρινός γλυκός Οκτώβρης η αγκαλιά μου, ανοίγω τα χέρια μου, απλώνω τα μάτια μου, τραγουδώ τις ζωές των ανθρώπων

Υμνώ τη γη που αξιώθηκα να περπατήσω, τα βουνά που ανέβηκα, τη θάλασσα που ταξίδεψα, τη χώρα που με μεγάλωσε

Υμνώ την αγάπη, τον έρωτα και τη φύση, μου έδωσαν τα φτερά να πετάξω

Υμνώ Εσένα για τη ζωή που μου χάρισες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου